50-tal i läckert kök!

 
För några veckor sedan var vi hemma hos en mycket trevlig familj och fotade dem i deras urläckra 50´tals kök!
Det är så roligt att fota utanför studion tycker jag, blir en helt annan känsla i fotona eller vad säger ni?
Tänk efter noga innan ni bokar er vintage/retro fotografering är det kanske något ställe som skulle passa extra bra till de foton ni vill ha?
Vi åker gärna ut och kan komma med förslag om ni själva inte har några idéer :)
 
 
Måste säga att min mintgröna "Marylin" klänning passade utmärkt in i det här köket! Kläder och skor är mina och går utmärkt att låna vid fotografering, makeup och hår stod Anja själv för!
 
 
 
 
Älskar den här typen av fotograferingar, har man en genomgående stil i sitt hem exempelvis 50-tal är det roligt att fota hela familjen i hemmet stylade i 50-tal förståss.
Varför inte utnyttja vårt paket som ger en fotobok på 40sidor ?
Vilket roligt minne eller annorlunda julklapp!
 
I dagarna släpper jag min nya prislista som innehåller fler paket i fler prisklasser, hör gärna av dig via hemsidan www.tagfoto.se så skickar jag en prislista till dig!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: