Fler extrema par bilder!

Vi tar som jag tidigare berättat en del profilbilder till hemsidan och fb, vi är som ni säkert förstått inte riktigt som andra utan våra bilder tenderar att bli lite extrema.
Bjuder idag på ytterligare några av våra par bilder, är vi inte snygga så säg ;P
 
 
Här har vi lånat dotterns Monster High dockor och så konstaterade jag att neon rosa läppstift inte riktigt är min grej :)
 
 
Här har jag använt texten till min absoluta favorit låt No need to argue av Cranberries, denna låt ska jag för övrigt ha på min begravning (som kommer långt fram i tiden hoppas jag).
Thomas har en kostym från slutet av 1800-talet och jag har en beige herrskjorta och en blommig gardin på mig..
 
 
Det här var en mycket kall dag typ 20- men roligt hade vi :) Jag har en svart klänning i strl. 44, svarta spetshandskar och ett stort tygstycke. Thomas har en grön damblus i strl. 44, en väst i strl. L, ett svart resår bälte, en svart spetsgardin virad som en krage och en svart pälsmössa i strl. M samt vanliga hederliga långkallingar :)
Yxan är från tidigt 1900-tal och min stav är en avbruten kratta.
 
 
Här står vi på en av täckterna vid vårt hus, vi har en mängd härliga miljöer att fota i, jag har en mocka kappa i strl 42 från 70-talet och en pälsmössa i strl M. Thomas har ett par vinröda byxor i strl. M från 60-talet, en orange skjorta strl. L från 70-talet, en brun slips 70-tal, pälsmössa i strl. XL från 60-talet.
Klänning och pipa är privata.
 
 
Här är en fin slogan för vårt företag eller? ;)
 
 
Scoobydoo inspirerad bild..
 
 
Här har vi återigen klätt Thomas i 1800-tals kostymen, jag har en grön kappa i strl. 42 samt pälsmössa och en "muff" i svart päls. Kyrkan på bilden är Gnarps kyrka.
 
 
Ut på äventyr i en tekopp från 60-talet, Thomas styr med två kroketklubbor och jag har en karta över bibelns länder så vart vi hamnar vet ingen ;) Jackorna är från 60-talet och i strl. 42/44. Pilot mössan är från 40-talet och i ett underbart fint skick.
 
 
Hellbunny klänning i strl 44/46 är min privata men lånas ut vid fotograferingar, Thomas har en rosa skjorta från 70-talet. Hårtorken är från slutet på 50-talet.
 
 
Här har jag en gul klänning i strl. 42 samt en lite hatt. Vår tolkning av ett påskägg ;)
 
 
Den här skivan skulle ni bra gärna vilja höra va? Funderar också på att ge ut vår "meditation till tonerna av trumpet och kyrkorgel" vi får se om något skivbolag nappar..
 
 
Avslutar med ännu en påskbild, önskemål på hur ni vill att vår nästa par bild ska se ut mottages tacksamt!
Hur vill du fotas med din partner, ditt syskon, vän? Boka fotografering på www.tagfoto.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: