Hund + Nostalgi = VACKERT!!

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i hundar men under mina år som fotograf har jag lärt mig älska dessa vackra djur, allt oftare får vi äran att fota både vovvar och ägare vilket vi tycker är fantastiskt roligt.
 
Idag vill jag ge er hundägare tre fina erbjudanden
1: Nostalgifotografering + 1 fotobok 20x20 cm mjukpärm: 1 500:-
Då ingår 1h fotografering, klädbyten, vi fotar både porträtt på dig och din hund samt bilder på er tillsammans.
Vill resten av familjen vara med? Inga problem upp till 5 personer räknas in i priset. (fler än 5 då tillkommer en avgift på 100:- per/pers).
 
2: Nostalgifotografering + 1 st 20x30 cm, 2 st 15x21 cm & 4 st 10x15 cm kopior: 900:-
Då ingår 1 h fotografering, klädbyten, både porträtt och gruppbild, max 5 pers.
 
3.Nostalgifotografering + 1 st 20x30 cm 6 4 st 10x15 cm kopior: 600:-
20 min fotografering på dig och din vovve.
 
För mer info samt tidsbokning skicka mejl via www.tagfoto.se gäller till 21/5 2014
OBS! Bor du i närheten av Helsingborg gäller erbjudandet 14/6 - 19/6 2014.
 
Bjuder på några härliga exempel på hur det kan se ut :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ta chansen och skapa ett minne för livet med din trogna vän, samtliga plagg på bilderna finns att låna vid fotografering + mycket, mycket mer :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: