2015 återblick del 1

VÅR
2015 var ett händelserikt år minst sagt, tanken var att jag skulle vara sjukskriven och ta det riktigt lugnt...
Så blev det inte riktigt ;)
 
Jobben trillade in i rasande fart och projekt efter projekt startades.
Vi hängde i princip hela våren i Skåne, Malmö, Helsingborg och retrostylade och fotade för glatta livet :)
 
 
På hemmaplan fotade vi företag, familjer och lite vintage samtidigt som jag tränade barnkören Änglakören
och genomförde deras show VÅGA VARA DU.
 
Jag hann också med att hitta på lite skoj med Elena Gradin, ett barn disco/teater blev det.
Vi hade så roligt tillsammans att vi bestämde oss för att fortsätta samarbeta.
 
I April fotade vi på Vintage mässan i Malmö, super skoj och en mängd nya kontakter knöts.
 
Privat var våren tung, min dotter blev sjuk och mådde inte bra alls.
Det funkade dåligt i skolan och jag försökte på alla sätt dela mig i mikro atomer för att räcka till både på jobbet och hemma. Att ÄNTLIGEN börja få de jobb man vill ha var fantastiskt, underbart och allt vi drömt om men att vara borta så mycket från barnen funkade inte.
Därför tog jag beslutet att i maj dra ner radikalt på mitt jobbande, jag behövde vara mamma, finnas där och stötta mina barn. Med facit i hand tog jag rätt beslut och jag ångrar inget.
Jag hinner göra karriär, snart är barnen så stora att de inte vill ha mig hängandes i hasorna och då kan jag lägga 100% av mitt fokus på jobbet.
 
Bjuder på ett kollage av några av vårens (jan-april) fotojobb!
 
 
Imorgon kommer jag fortsätta samarfatta året med min sommar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: