Bara fantasin sätter gränser..

Jag gör så många roliga foton som jag inte alltid kan visa,
det ska bli presenter eller så känner sig kunden inte bekväm med att "alla" får se dem.
Det tycker jag att man som fotograf ska respektera.
 
Därför slängde jag ihop en liten snabb bild med maken under gårdagens planeringsmöte,
JA vi har möten där den ena är sminkad som en monchichi..
 
Blir en super snabb genomgång av vad jag gjort då jag egentligen sitter och laddar upp bilder åt en kund :)
 
Först behövs en idé,
inspirerades denna gång av det klassiska barnprogrammet
SAGOSTUNDEN
ni vet den där ni nann na sången och den flygande resväskan.
 
Sedan bestämde vi vad vi skulle vara och eftersom jag har tjockast huvud fick jag
gestalta en Monchichi medans Thomas valde en något coolare Bionicle.
 
 
Fotade det och sedan oss själva OBS! Varning för starka bilder detta skedde mycket sent..
 
 
Sedan var det bara att frilägga huvuden, fixa lite färg och ljus.
Frilägga hela väskan och lägga den på en bakgrund jag über snabbt målade i photoshop!
Resultatet blev väl sisådär men ni får en liten idé om hur kul man faktiskt kan ha
på bild. Varför inte göra ett riktigt skoj familjefoto?
 
 
Hör av er om ni är sugna på något riktigt galet!
Nu har det laddat klart, back to work!


Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

fina bilder!

Svar: Tack :)
Nostalgifotografen

2015-02-27 @ 08:06:45
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: