Alice in wonderland..

Som ni kanske vet ska vi fotografera och ställa ut på årets Vintage Mässa i Malmö nu i april!
Temat i år är Alice in wonderland och självklart vill vi bidra med vår vintage tolkning av den underbara boken.
Vi har redan gjort hattmakaren och igår kväll var det dags för Alice själv :)
 
Den färdiga bilden ser ni i Malmö men några av de foton jag inte valde kommer jag dela med mig av idag,
stort TACK till den vackra modellen <3
 
 
Modell: Ellinor  Makeup/hår/styling: AK Nostalgifotografen
 
 
 
 
Så roligt att göra dessa bilder och är du själv sugen på ett annorlunda porträtt eller familjefoto,
boka en tid ingen blir gladare än jag!
Pris fr. 1500:-


Kommentarer
Postat av: sara

vilka härliga bilder du tar , tänkte gå på vintagemässan i malmö , behöver du modell att fota ?

Svar: TACK :) Vi kommer att fota alla som vill så kom gärna förbi! /AK
Nostalgifotografen

2015-04-07 @ 04:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: