Längtar efter sommar...

Ruskigt kallt idag, fryser som bara den så jag drömmer mig bort till sommaren.
 
Jag bor på världens vackraste plats fylld med underbara foto ställen,
i sommar blir jag inte bara på hemma plan utan spenderar en del tid i Skåne.
Så boka gärna tid boende  i Helsingborg, Malmö, Lund.. :)
 
Nu värmer vi oss med några härliga sommar bilder och vill ni fotas?
Boka i tid, Juli är i princip redan fullbokad bara 5 lediga tider..
 
 
Samtliga modeller är stylade/sminkade av mig och alla kläder finns att låna!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill ni att vi kommer till er?
Hör av er till mejl: [email protected]
För mer info och priser!
 
Annars är ni varmt välkomna att boka en tid hos oss, vi har tillgång till vackra miljöer
som passar de flesta stilarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: