Älskade stammisar!!

Det är alltid roligt när man får en idé att de finns personer som ställer upp som modeller,
MEN det som jag verkligen, innerligt älskar är de fasta kunder som återkommer år efter år.
 
Ni betyder allt för oss <3 och det är en ära att få följa era liv.
 
Idag ska jag dela en av mina mest trogna kunder med er, eller rättare sagt hennes fina barn.
Fantastiskt roligt att fått se dem växa upp och bli de fina personer de är idag <3
 
 
 
 
 
 
 
Stort TACK till dig Tesse och din fina familj det är kunder som ni som gör att vi kan fortsätta följa våra drömmar och göra det vi älskar!
 
 


Kommentarer
Postat av: Tesse

Alltså 😢 Att se barnen växa på detta sätt berör mig så mycket. Att just ni kom in i vårat liv när lillpiga låg i min mage är jag så tacksam för 😀 Nu blir det syskonfoton varje år och ingen annan kommer att få fota dem. Ni är bäst, ni fångar barnen så som de är! I love you 💖💖💖

Svar: Tack själv så glad att du finns!!
Nostalgifotografen

2015-10-13 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: