Panik, återbruk och massa Halloween!

AHHHH!! På lördag är det så äntligen/redan?!! dags för systrarna Horrorcrax Halloween fest.
Paniken är total, sitter alla texter? Hinner vi göra all rekvisita? Kommer de sista fotona fram i tid?
Samtidigt bubblar vi av glädje för allt blir såå bra, alla vi jobbar med är såå duktiga och genrepet gick bra men inte för bra..
Den här veckan är tok intensiv, de sista kostymerna ska fixas, rekvisita skall byggas, lokalen städas och pyntas, det ska inhandlas godsaker och drickbart, samtidigt som vi ska försöka vila så vi är pigga på lördag...
Ja en omöjlig ekvation men det löser sig ;)
 
Är så glad för alla som köper biljetter (går fram till fredag) tänk att det kommer folk som åker 80 mil bara för vår fest!!
 
 
Både jag och Elena älskar återbruk, därför har vi lagt mycket tid på att skapa våran dekor och rekvisita själva.
Kostymerna har vi satt ihop av delar ur våra något överdrivna retro garderober.. vi samlar båda på kläder, och det vi inte fann där har Elena sytt nytt av gardintyger som vi hade liggandes hemma.
 
Jag har ägnat mig åt att skapa rekvisita, bla en loppcirkus som jag ägnat eftermiddagen åt blev mycket nöjd måste jag säga, tog någon timme förvisso men kostade inte en krona ;)
Nästa vecka när festen är över lovar jag lägga ut lite bilder på det vi dekorerar med på lördag!
 
 
Bjuder till sist på en härlig halloween bild från förr som visar hur man med enkla medel (fake blod: sirap och karamellfärg och lättare makeup) skapar den rätta känslan i sin maskerad utstyrsel!
 
Nu hoppas jag innerligt att du köper biljett till Horrorcrax Halloween fest nu på lördag kl. 21, 200:- endast förköp!!
Köp via meddelande på www.tagfoto.se eller mejl [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: