Toli och Joel del 1

I helgen gifte sig två härliga personer i Gnarps kyrka,
vädret var inte riktigt med oss men det vackra brudparet strålade så att det inte gjorde något!
 
Jag fotade i svart/vitt denna gång och hade ett naturligt ljus tänkte bjuda på mina foton idag,
inom kort får ni se Thomas mer storslagna foton ;)
 
 
 
 
Då jag har Thomas med mig som är en utbildad och mycket duktig fotograf som kan det där med uppställningar och ljussättning så kan jag smyga runt med min kamera och fånga små ögonblick som annars kan missas, det där ögonkastet eller pussen på kinden..
 
 
 
 
I detta fall var det enkelt för oj vad mycket kärlek och glädje som låg i luften!
 
 
 
 
Ofta får jag höra "åh vad jag ångrar att vi inte hade en fotograf när vi gifte oss",
man drar ofta in på den kostnaden.
Det misstaget gjorde vi när vi gifte oss, unga och fattiga tänkte vi att det borde bli någon bra bild tagen under dagen men icke..
Inte ett enda blev det, surt men sant.
Toli och Joel bokade oss för 1 h fotografeing och betalar 1500:- för det då ingår även ett par kopior,
det önskar jag i efterhand att vi gjort med!
 
 
Nu hoppas vi att de blir nöjda och önskar dem ett långt och lyckligt liv tillsammans,
tack för att vi fick dela er dag <3


Kommentarer
Postat av: Tesse

Vackert par och som min lillpiga säger - fina Toli 😀

2015-09-14 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: