Toli och Joel del 2!

Som utlovat kommer nu Thomas foton från bröllopet i lördags,
trist väder men de mörka molnen ger en dramatisk effekt till det vackra paret tycker jag!
 
 
 
 
Börjar med foton från kyrkan, det är så roligt att ha kvar foton på nära och kära ofta hinner man inte se och ta in allt som sker på den stora dagen. Då kan det vara väldigt roligt att sitta hemma i lugn och ro och se hur glada och rörda ens gäster var.
 
 
 
 
Fantastiskt vilka läckra foton han fått till här på ett fält i närheten, har sagt det förr vi bor på en väldigt vacker plats med en mängd underbara ställen som ger fotona det där lilla extra!
 
 
 
 
Tänk vad mycket olika och vackra foton vi hann få ihop på en timmes fotografering,
vi gör ju ingen skillnad på "vanliga" fotograferingar och bröllop.
För oss är ju jobbet detsamma, vi fotar 1 h timme och kunden betalar för det :)
I detta fall 1500:- då ingick 2 A4, 3 A5 & 4 A6 kopior.
 
 
 
Nu lämnar jag bröllopsfoton och tar tag i foton på en knubbig och super go liten bebis istället innan jag drar iväg till Dans studion i Bergsjö...
Vad jag ska göra där?
Mm det får ni som köper biljetter till Horrorcrax 24/10 veta :)
Ha en bra dag och regna inte bort..


Kollage från Nelly.com
 
1. Cape | 2. Boots | 3. Jeans | 4. Handväska | 5. Topp | 6. Mobilskal
 
Sponsrat inlägg




Kommentarer
Postat av: Emilia Åkerberg

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Nostalgifotografen

2015-09-17 @ 14:17:49
URL: http://akerbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: