Solsken & 50 tal!

Det absolut bästa med mitt jobb är alla härliga människor jag får möta och idag mötte jag en sådan där person som sprudlar energi och glädje!
Vackra Mia stylades i 50 tals stil innan vi tog den lilla svängen ner till havet för fotografering,
solen sken och det blev fantastiska bilder.
 
 
Denna dag var vi i Norrfjärden.
 
 
Mia har en blå klänning i strl 42 från tidigt 60 tal
underkjolen är i strl M/L
Skorna är i strl 40
Samtliga plagg går att låna vid fotografering!
 
 
En sådan här vintage fotografering tar ca 2-3 h inkl styling och pris ligger på fr. 1500:- (beroende på grad av styling, resersättning..)
då ingår 2 A4, 3 A5 & 4 st A6 kopior.
Du bokar tid via hemsidan www.tagfoto.se där du även kan se fler foton och inspireras!
 
 
 
Idag valde jag att göra en enklare makeup, lite mascara, läppstift och en ljus ögonskugga fick räcka.
 
 
 
 
 
 
Jag är mycket glad för Mia är en av de som kommer att vara modell i min Vintage i Nordanstigs utställning/fotokalender och jag ser verkligen fram emot det!
Då blir det 70 tal...
 
Nu ska jag försöka knåpa ihop det sista på min 1700 tals klänning för imorgon ska den förevigas någonstans i Nordanstig ..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: