Ljuva 70-tal..

Idag har jag haft en massa olika uppgifter på schemat en av dem var att bygga ett vardagsrum i 70-tals stil!
Först städa från gårdagen och sedan leta fram passande rekvisita.
 
 
Sedan är det bara att börja fundera vad jag ska använda..
 
 
Mer rekvisita tas fram, försöker hitta möbler som ska matcha varandra.
 
 
Så tillslut tar jag fram de sista delarna i grund vardagsrummet, en mängd rekvisita finns tillhands vid sidan om och kan lätt tas fram vid fotograferingen. Man vet aldrig vad kunden önskar eller får lust att göra/ha med på bilden.
 
 
Alla mina fina 70-tals kläder hänger nu framme redo att fotas :) Sugen på att ta en galen 70-tals bild? Boka tid via hemsidan www.tagfoto.se
Bjuder på ytterligare två 70-tals bilder vi tog förra sommaren!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: