TACKSAM!

Att jobba med ett projekt som Himlen hänger stjärnsvart,
en konsert till förmån för Musikhjälpen i P3s insamling
BARN I KRIG HAR RÄTT ATT GÅ I SKOLA
är magiskt!
 
Bara att få hänga med en underbar människa som MIA RYDELL (Kulturdådet) är en ynnest,
så driven och energisk och alltid ett leende på läpparna!
 
Men det som verkligen griper tag i en är alla fantastiska personer som bara hör av sig och vill stötta
vår konsert!
Måste få tacka några av alla dessa ikväll!
 
CLAES HILDING
Som utan tvekan ställer upp och sponsrar oss med ljus och sköter det hela under kvällen.
 
KULTURSTJÄRNAN
Som är en ovärderlig hjälp då de sponsrar med replokal och instrument.
https://www.facebook.com/Kulturstj%C3%A4rnan-Gnarp-273332789427102/?fref=ts
 
Elmqvist Entertainment
Som sponsrar oss med en förstklassig ljudanläggning och hjälper oss under kvällen.
http://www.elmqvist-entertainment.com/
 
BILDA
Som är med och stöttar på alla vis bla med hyra för lokalen.
 
INTEGRATIONSFÖRENINGEN NORDANSTIG
Att komma i kontakt med Najib Begi och övriga i föreningen har varit fantastiskt,
vilket engagemang och vilja att göra något riktigt bra!
https://www.facebook.com/integrationinordanstig/
 
Utöver dessa vill jag förstås tacka våra artister som gör den magiska kväll möjlig,
ni gör ett otroligt arbete och vi är så tacksamma att ni är med.
Extra stort TACK vill jag rikta till våra två musiker som hoppar in och stöttar upp lite här och var
Niclas Vallin & Thomas Gomes ni är BÄST!
 
 
Sist men absolut inte minst vill jag tacka de ungdomar som ställer upp för att hjälpa oss med fika & inträde
NI ÄR UNDERBARA!!
 
Har ni inte köpt er biljett än så gör det, jag har bara 20 st kvar och Mia har inte många fler så skynda skynda snart är det utsålt!
 
OM du som läser känner att du vill medverka på något sätt
så hör av dig till mig!
TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: