KÄRLEK <3 HAV <3 FAMILJ

Tjatig som jag är vill jag återigen berätta hur mycket jag älskar att få fotografera ute i naturen!
Det är omöjligt att få en vackrare bakgrund än den vi har runt om oss,
så när vi återigen fått äran att fota denna härliga familj valde vi naturligtvis att göra det på en av alla de vackra platser vi har här i vårt vackra Nordanstig, Hälsingland :)
 
 
Det blev massor med härliga foton från denna vackra dag men jag väljer att visa några i svart/vitt!
 
 
En mors hand som bär sina barns.. så vackert och så sant!
 
 
 
 
 
Slutligen bjuder jag på en bild i färg så ni får se hur otroligt vacker denna dag var även om det blåste lite mer än vi önskat ;)
 
 
Vill ni boka en fotografering så finns det tider i augusti och ni bokar genom meddelande på hemsidan
www.tagfoto.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: