Vackra Nordanstig 😍

Vi hÄller pÄ förfullt med en vintag/retro utstÀllning som vi fotar runt om i vÄr vackra hemkommun Nordanstig!
Det blir Àven en fotokalender som gÄr att boka redan nu!
Idag har vi rekat fotomiljöer och nÄgra av de sagolika platser vi besökt bjuder jag pÄ idag!
 
 
Började i Årskogen som Ă€r en lite bortglömd pĂ€rla i kommunen tycker jag finns sĂ„ mycket vackra miljöer dĂ€r!
 
 
Vi kommer att fota 1920 tal dĂ€r 😁
 
 
En underbar start pÄ dagen!
 
 
Via SörfjÀrden som skall fÄ gestalta 80tal tog vi oss till HÄrte, sÄ vackert och sÄ mycket bevarat! Inte en bild som gör platsen rÀttvisa men det var denna vi behövde för vÄr kommande fotografering... 1900tal!
 
 
MellanfjÀrden blir perfekt för min 60tals bild sÄ dÀr behövde vi inte stanna till, dÀremot stannade vi i JÀttendal för dÀr ska vi fotografera 70 tal om nÄgra veckor!!
 
 
I HarmÄnger vet vi redan vart vi ska fota 40tal sÄ istÀllet köpte vi lite pizza som vi delade pÄ vÀgen mot nÀsta mÄl!
 
 
Ingen dĂ„lig utsikt 😁
 
 
I Strömsbruk blir det sent 1700tal som skall gestaltas, sÄ fort jag sytt klart klÀnningen dvs..
 
 
 PÄ RönnskÀr i Stocka blir det 30 tal om allt gÄr som planerat!
 
 
Vackert vid havet nÀr kvÀllssolen fortfarande vÀrmer.
 
 
Fick lite sĂ€llskap 😉
 
 
Avslutade turen i HĂ„nick innan vi Ă„tervĂ€nde till den absolut vackraste platsen i hela kommunen HaddĂ€ng!! 😉
I veckan kommer vi fortsÀtta reka bla i Ilsbo en plats jag har vÀldigt lite koll pÄ sÄ om nÄgon har tips pÄ platser i och omkring Ilsbo som kan passa för retro fotograferingar hör gÀrna av er!
PÄ fredag kan den som har vÀgarna förbi Bergsjö fÄ en glimt av oss och vÀrldens finaste familj nÀr vi fotar 50tal!
 
Söker fortfarande modeller till 40tals bild,
Behöver 1 st vuxen och ett par ungdomar 12-16 Är,
Ă€r ni sugna sĂ„ hör av er via [email protected] eller nostalgifotografens fb sida!
 
 Vill ni ha mer info om utstÀllningen eller vill ni att vi stÀller ut hos er sÄ kontakta oss mer Àn gÀrna!


Kommentarer
Postat av: Lisa Sjöström

Ilsbo tÀnker jag pÄ JÀrnblÀsten .

2016-03-29 @ 10:16:58

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: