Brinnande ben och Pippi Långstrump!

 Jag har en stor talang för att skaffa otippade skador igår var det dags igen :( Har fått en allergisk reaktion mot något okänt på mina ben, ser ut som om jag doppat dem i syra och det bränner rejält. Kan inte sitta så att jobba var otänkbart vid datorn i alla fall, tog istället itu med att inreda ett hörn i sommar studion för stå rakt upp och ner det klarar jag :)
 
 
Först fick jag ta bort Hobbit sovrummet och sopa rent efter helgens fest.
 
 
Målade vitt och funderade ett bra tag..
 
 
Sakta började ett rum ta form och så plötsligt visste jag vems rum jag vill ha som studio över sommaren.
 
 
Kan ni gissa vems? 
 
 
Börjar bli färdig behöver nog en eller ett par frivilliga modeller att test fota :) någon som är sugen? Hör gärna av er i så fall! Nu får jag tyvärr ge mig för ikväll mina brinnande ben och jag ska försöka sova lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: