Sagor blir verklighet!

 
Den här tallriken är en av två som fanns i min kära farmors ägor, jag fick dem av henne som tonåring för att ha en dag i mitt egna hem. Dessa tallrikar hade jag nämligen tittat på under hela barndomen och då jag alltid haft en väldigt livlig fantasi hade en hel del historier skapats kring dessa under åren.
 
 
Som det Narnia fan jag är hade tanken på att jag en dag skulle dras in i bilden och få resa runt i det magiska landet förstås slagit mig, tyvärr har det inte hänt än i alla fall så vill jag klappa hjortarna får jag helt enkelt fixa magin själv!
 
 
Så jag började med att ställa fram min fina tallrik på min näverkorg ute i studion för att få en fin bakgrund!
 
 
Sedan satte jag upp håret i en slarvig knut tog på mig min fina kjol sydd av den eminenta Elena Gradin och så knöt jag en svart kofta som en liten bolero. Solfjädern har jag fått av mormor, ett semester minne från Spanien.
 
 
Lite klippande och trixande i photoshop och så står jag äntligen där i mitt sagoland!
 
Har du några liknande drömmar?
Inga ideér är för galna för oss, hör av dig så får vi se vad vi kan göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: