The STRANGE PEOPLE

 
Ni som följt mig vet att Elena Gradin och jag satte ihop ett band förra hösten inför vårt Halloween party Horrorcrax och vi hade så sjukt kul ihop att vi beslöt oss för att fortsätta!
 
I väntan på band fotograferingen som sker om några veckor får ni hålla till godo med detta collage ;)
 
 
 
Vi består av:
 
Mig och Elena sång
Niclas Wallin gitarr
Thomas Gomes gitarr
Mikko Aura bas
Lars Elverovski trummor
 
Just nu jobbar Elena och jag febrilt med manus, kostym och dekor inför höstens stora Halloween äventyr:
MASQUERADE
Det vill ni inte missa så håll utkik  här i bloggen eller på instagram där vi finns som @thestrangepeople
om ni vill veta mer om vad/hur/när..
 
Vi repar också inför vår första gemensamma spelningen med vår nya trummis som sker i början på juli,
vi ska nämligen delta i Badrocken i Sörfjärden Gnarp då!
 
Kan avslöja att det blir mycket 70/80 tals rock och naturligtvis kommer vi lägga en och annan timme på våra scenkläder ;)
 
Gå in och följ oss på instagram nu och så hoppas jag vi
ses i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: