7 deccember "unikt pynt"

7 DECEMBER
 
Finns det något som jag verkligen är svag för så är det jul, nyår och påskhälsningar från förr!
ÄLSKAR de små vackra och och ibland obegripliga korten,( tips till släkt och vänner finns ofta väldigt billigt att få tag i på bland annat tradera... )
 
Jag har i alla fall en hel del kort och jag brukar använda dem på lite olika sätt,
som dekoration vid dukning, juletiketter till någon speciell..
Men i år ska jag ha upp dem på väggen.
 
Jag har valt att använda en metalltråd med små magneter istället för att leta ramar,
detta för att jag gillar att det blir lite huller om buller känsla när de hänger lite hippt som happt på väggen och så gillar jag att kunna läsa hälsningarna på baksidan ;)
 
 
Svårast är att välja ut vilka dyrgripar som ska få vara framme i år...
 
 
Så här blev det!
 
 
 
 
Så galet vackert eller hur?
 
 
Färger och typsnitt är så läckra!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: