Bal/Brud klänning!

Idag säljer jag en fantastiskt vacker klänning i tungt sidentyg,
den passar både på balen eller som brudklänning.
 
 
Färgen är varmare i verkligheten, lätt gyllene ton.
Den är i strl 40 och i gott skick finns dock några små fläckar på tyget som jag inte ids ta bort
därför säljer jag den för endast: 300:-
 
 
Är du sugen så skicka ett mejl [email protected] eller meddelande via hemsidan www.tagfoto.se
Klänningen finns i Gnarp, Hälsingland men jag skickar gärna frakt tillkommer då.
 
 
Närbild på broderierna samt på två av mina egen tillverkade halsband.
Dessa gör jag av begagnade smycken samt min egna fotokonst här Alice i Underlandet och Hattmakaren,
just dessa två är till salu för endast 45:- st  ord.pris är fr. 80:-
 
 
Väskan är en 70tals kuvert väska som fått nytt liv med en varm bronsfärg och ett litet hänge med min fotokonst,
den är till salu 50:- kostar den.
 
 
Skorna är i strl 38 och de har jag lagat och målat i samma ton som väskan, jag satte också på några vackra stenar för att ge lite glamoruös känsla. Vill ni se hur de såg ut innan kan ni kika i tidagare inlägg.
 
 
Till min hjälp denna gång har jag haft Elena Gradin från Shifting H´S
hon är osminkad och jag valde att locka håret lite lätt och dra det från ansiktet.
En naturlig look som verkligen visar hur vacker Elena är.
 
 
Vill du göra en retro/vintage fotografering ( eller någon annan typ..) så bokar du tid, får pris uppgifter via meddelande på www.tagfoto.se
 
 
Om klänningen inte säljs innan så kan den ses och provas den 19/3 på Blågården i Gnarp, Hälsingland
då jag deltar i en storloppis.
Jag kommer att sälja en hel del vintage kläder och förmodligen inhandla en del med ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: