Februari = kärlek!!

Ja och nu tänker jag inte på alla hjärtans dag,
för 15 år sedan den 8 februari träffade jag mitt livs kärlek.
Vi satt bredvid varandra i en liten mini buss på väg till Göteborg och så plötsligt tog han min hand och jag var såld.. sedan den dagen har det varit vi.
 
Thomas är min absolut bäste vän, han finns där i vått och torrt och jag litar till 110% på honom.
Jag älskar den mannen över allt annat och tackar min lyckliga stjärna att jag får leva med honom,
vi bråkar i och för sig varje dag ;) men har så sjukt roligt ihop resten av tiden att vi glömmer vara sura.
Vi är varandras motsatser vilket jag tror är anledningen till att vi funkar så bra ihop, jag har alltid tusen järn i elden och skulle jag leva med någon som var som jag skulle jag brinna ut på ett ögonblick.
Thomas tar det lugnt och vill fundera vilket tvingar mig att sakta ner.
Jag ser faror överallt medan Thomas helt saknar riskbedömning..
Vi är kort och gott ganska perfekta ihop ;)
 
Nu har vi äntligen efter 15 år lyckat få ett sovrum värdigt namnet och vi behöde lite vägg konst, tänkte bjuda på några starkt beskurna foton på oss idag då det är många som är sugna på att göra parfoton och vill inspireras.
Dessa är fotade i vårt sovrum så ni får ha överseende med bakgrunden..
 
 
Vi ville ha naturliga foton så här är det naket och osminkat/ostylat som gäller..
 
 
 
Tyvärr har vi spenderat de sista 2 veckorna med en influensa från h-vetet och därför har det bloggats och jobbats extremt lite, nu hoppas jag innerligt att vi får bli helt återställda för vi har så mycket roliga projekt framöver.
Massa vintage tips, cirkus och prinsessor, hästar och fantasy, pyssel och knåp,musik och så mitt hemliga projekt... m.m..
 
Men först fotar vi för att alla barnhjärtan ska få fortsätta slå alldeles gratis imorgon!!
Hoppas du bokat en tid :)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: OLIVIA | 17,8 årig tjej i medievärlden

Osminkat och ostylat är SÅ äkta!

Svar: Tack <3
Nostalgifotografen

2016-02-11 @ 22:43:44
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: