Nytt spännande samarbete!

Idag blev det hastigt och lustigt dags för oss att påbörja vårt nya samarbete med Svensk Fastighetsförmedling i Hudiksvall, lite pirrigt är det alltid att kasta sig ut och testa nya saker men vår kontakt mäklare Emeli Gradin var ett stort stöd.
 
Denna gång blev det som sagt väldigt snabba puckar så vi hade inte hunnit förbereda oss på samma sätt som vi normalt gör inför en fotografering, men lägenheten var så fin att det gick alldeles utmärkt ändå.
 
Bjuder på några foton idag och ni som är ute efter en 2:a i Hudiksvall snart kommer mer info om denna på
http://www.svenskfast.se/hitta-maklare/hudiksvall/
 
 
Tyvärr var vädergudarna inte riktigt med oss idag men ett avbrott i snöandet fick vi i alla fall så att vi kunde fotografera utsidan, ser lite av den ena uteplatsen här, den på baksidan var helt översnöad så det var ingen idé att fotografera den.
 
 
Eftersom att vi fick detta uppdrag med så kort varsel fanns det ingen tid för att planera en "styling" av lägenheten men i farten rykte jag med mig några små saker, blir förstås retro prylar då det är vad jag har ;)
Älskar min gröna teservis tyckte faktiskt den gjorde sig rätt bra i köket!
 
 
Min köksalmanack från 58 innehåller en hel del rätt osmakliga recept men en hel del användbara husmorstips!
Snygg som bara den är boken i alla fall :)
 
 
Det är något alldeles speciellt med velourmöbler, jag vet att många känner obehag inför 70talets bruna och orangea toner men jag älskar det. Vår första lägenhet hade vi inrett i just de färgerna och enbart tidsenliga möbler som vi köpt för pinsamt lite på loppis. Kan ibland sakna vårt murriga vardagsrum men tror att barnen uppskattar att vi byt stil sedan dess ;)
 
 
 I badrummet som var ljust och fint lade jag en av mina älskade foutas, det är banne mig bland de bästa jag har filt/duk/handduk allt i ett!
I sovrummet behövdes det lite fix då det var väldigt mörka textilier som fick rummet att kännas lite kallt, tack och lov hade jag fått med mig gardiner och ett överkast som släppte in lite mer ljus.
Ni som följt mig känner kanske igen mina läckra klänningar med ;)
 
 
Den lila klänningen passade perfekt på herrbetjänten som redan fanns i rummet, och äntligen fick jag en chans att fotografera mina nya fina skor :)
Kunde inte låta bli att ta en detalj bild på pigkikaren som också fanns på plats sååå vacker hade gjort sig utmärkt i mitt sovrum ;)
 
Jag ser verkligen fram emot att fortsätta jobba med härliga Emelie och Svenskfastighetsförmedling Hudiksvall,
så roligt med proffsiga människor som är positiva och fulla med idéer och kunskap!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: