Vintage tipset! Personlig look för under 100:-

Efter en influensa som nästintill tagit död på mig är jag åter tillbaka,
döv då jag haft en elak öroninfektion men vid hyfsat gott mod.
 
Tänkte böra veckan med ett ett VINTAGETIPS!
Skaffa en snygg, personlig look som garanterat ingen annan har genom att blanda loppis fynd från både nu och då.
 
 
 
Här ser ni fina Kajsa Selin i en perfekt outfit för soliga vår dagar!
 
 
Jeans jackan är i strl S stretchig denim köptes för 20:- på loppis
Den är i nyskick och till salu!
 
Klänningen är i strl 40 men mer som en 42/44 från tidigt 70tal och inhandlades även den för ynka 20:-
Klänningen är i super fint skick i syntet så den tål att tvättas om och om igen.
Även denna goding är till salu!
 
 
De glittriga basket kängorna är i strl 39 och fyndades för 20:- på rea någonstans..
Leggingsen fick jag av en vän som köpt fel strl så de kostade 0:-
Väskan är inköpt på loppis för 5:-
 
 
Armbandet låg i en påse med massa olika smycken som jag köpte på en gårdsloppis för 5:-
Halsbandet är faktiskt inhandlat i Las palmas på rea betalade 5:- för det.
 
Så hela looken kostade mig: 75:-
Inte illa :)
 
 
Tycker du att det är svårt att shoppa vintage/seconghand ? Då hjälper jag gärna till hör av dig så får vi se vad jag kan göra :)
 
 
 
Vill du köpa just den här outfiten?
Då är det bara att höra av sig, har en massa plagg till salu här hemma för alla tillfällen och i de flesta storlekar,
är du ute efter något speciellt så hör av dig kanske finns det här!
 
 
Blir du sugen på att fotograferas i vintage stil?
Då bokar du tid enklast via hemsidan www.tagfoto.se
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: