ALLA <3 DAG ERBJUDANDE 2016!

Idag var det lite extra skoj för min make att fotografera,
det var nämligen dags för årets Alla hjärtans dag erbjudande att fotas.
Tyvärr var det min tur att vara modell i år.. ;)
 
 
I år erbjuder vi fotografering av romantiskt/sensuellt slag hur avklädd man vill vara avgör du själv.
Vi har spets och tyger som man kan drapera runt sig, finns även några korsetter att låna och
underkjolar m.m..
Jag har på denna bild behå, trosor, knästrumpor och en gardin.
 
 
Pris endast: 750:-
I priset ingår:
Enklare styling ( lockar i hår ev. lättare makeup)
Fotografering
1 A3 kopia svart/vit
1 A4 kopia svart/vit
1 A5 kopia svart/vit
Fotografierna levereras i god tid innan 14/2 så att du kan ge din älskade eller kanske dig själv en riktigt fin present!
 
 
Vi har 6 tider den 30/1 och 31/1 så först till kvarn gäller!
Boka tid via meddelande på hemsidan och berätta om hur du vill fotas.
 
 
Varför är jag modell?
JO för varje år hör man "åh det vill jag men det går inte jag är för tjock"
Pyttsan säger jag, kan jag som är en riktig plussize modell så kan du ;)
Stor är jag i alla situationer och jag har spenderat alldeles för mycket tid av mitt liv med att springa och gömma min kropp, så här ser den ut!
Min man är nöjd och han uppskattade verkligen att få en massa foton på mig,
jag är säker på att din partner gör det samma :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: