December foton vid havet!

Familjefotograferingar är alltid skoj att göra särskilt när man får göra något lite extra.
Denna gång gick klädsel i pastelltoner vilket passar utmärkt till vår vita trävägg men allra härligast var det dock att åka ner till havet och fotografera.
Vackrare bakgrunder än de naturen erbjuder finns inte!
Bjuder idag på några foton och meddelar att det finns gott om tider för fotografering under feb - mars,
januari är i princip fullbokad men någon enstaka tid finns.
För priser/bokning skicka meddelande via vår hemsida www.tagfoto.se eller pm på vår fb sida Nostalgifotografen.
Varmt välkomna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kollage: Rea på Stayhard
 
1. T-shirt | 2. Jeans | 3. Sweatshirt | 4. Jeans | 5. T-shirt
 
Sponsrat inlägg

 
Just nu har jag ytterligare 1 v ledigt men det blir en hel del jobbande ändå,
idag ska jag påbörja uppdatering av hemsidan samt fortsätta med mitt galna projekt... OM jag lyckas så kanske jag berättar mer om det ;)
Ha en härlig start på det nya året!


Kommentarer
Postat av: Tesse

Så fina foton. Den sista älskar jag 😀 Alltid kul med foton som det händer något på...lite bus 😁

2016-01-04 @ 16:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: