Fynda 70tal!!

Idag kan du verkligen fynda!
För att visa hur du skaffar en läcker vintage look för under 100:-
shoppade jag på min lokala second hand butik "Säcken" i Gnarp.
 
 
Denna läckra klänning i 70tals stil köpte jag för 20:-
Någon liten skada i sömmen som jag fixade men i övrigt i toppen skick!
Den är i strl 40!
Klänningen säljer jag nu för endast 30:-
(kostnad för lagning och tvätt)
 
 
Vill du köpa den så skicka ett mejl till [email protected]
hämtas hemma hos mig i Gnarp eller så postar jag men då tillkommer frakt.
Jag har swish :)
 
 
Skorna har jag fått av en vän, de var trasiga och slitna MEN med nål och tråd samt en härlig brons färg och några gnistrande stenar så fick de nytt liv!
Allt jag behövde till att fixa skorna hade jag hemma så kostnaden för dessa godingar blev ca 1hs arbete.
 
 
I mars kommer jag sälja denna (om den finns kvar) och andra läckra vintage plagg som inte längre får plats hos mig på en stor Loppis i Gnarp, Hälsingland.
Kommer mer info om det längre fram!
 
 
Blir du sugen på en vintage/retro fotografering så tycker jag att du kikar in för mer inspiration på min hemsida www.tagfoto.se
I portfolion finner du massa härliga foton och tid bokar du via meddelande från hemsidan!
 
 
Är du ute efter någon speciellt?
Hör av dig kanske jag har precis det du söker i gömmorna ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: