Mer 40 tal!!

Som utlovat kommer nu fler foton från vår dag med vackra Lillebill,
se gärna mitt tidigare inlägg för det vackra huset vi fotade i är till salu!
 
 
Lillebill har en kostym (herr) från 40talet samt en skjorta från 70talet.
Jag valde att locka hennes hår men avstå från makeup, hon har endast mascara på sig.
 
 
 
 
 
Måste bjuda på en bild i färg så ni får se den fantastiska tapeten, så läcker!!
 
 
Vi trotsade kylan och tog några foton utomhus med, kappan är från sent 30 tal och är i strl 40 men mer som en strl 36/38. Kika på den vackra väggen på huset, visst är den underbart vacker i solen?
 
 
 
 
 
 
 
 
Stort TACK till Lillebill du är så vacker och en fantastisk person alltid lika skoj att ses,
skickar även ett stort TACK till Sarah & Magnus som lånade ut sitt vackra hus!
Vill ni se fler foton så kika på mitt tidigare inlägg huset är till salu och jag skickar gärna deras kontakt uppgifter om ni vill se det i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka läckra bilder

Svar: Tack :)
Nostalgifotografen

2016-01-18 @ 15:03:09
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: