Sjukdomar och planering!

Nya året startade vi med influensan...
Att man kan hosta sååå mycket visste jag inte men nu är vi alla på bättringsvägen och redo för ett spännande 2016!
 
Denna vecka är fullspäckad med roliga jobb, 40tal vintage fotografering, vinter bröllop, barnfoto och så ska jag ha ett par spännande kundmöten!
 
Jag får ofta frågor om vintagekläder,
Vart köper jag mina?
Vad passar min kropp?
Vågar jag?
Så under våren kommer jag ge tips och exempel på vintagekläder för alla kroppstyper, åldrar och kön!
 
Vintage/retro/secondhand är miljövänligt, unika plagg som ingen annan har och ofta löjligt billigt!
Du får lätt en hel outfit klänning, skor, accessoarer för under 200:-
Det kommer jag bevisa under våren!
Jag börjar med student/examen/bal tips och kommer att behöva modeller lite då och då under våren.
 
Är du sugen på att testa på att vara modell för en dag så skicka ett meddelande via min hemsida www.tagfoto.se 
Jag behöver veta:
Storlek både kläder och skor,
och om du är under 18 år måste målsman ge sin tillåtelse samt vara närvarande under fotograferingen.
 
Nej nu ska jag mysa lite med mina sjuklingar och ta det lugnt imorgon blir fullt upp 😀
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: