Vinterbröllop del 1

Jag älskar att fotografera bröllop,
det är en magisk dag fylld med glädje och kärlek som har en förmåga att smitta av sig.
Jag jobbar som de flesta vet med min man, Thomas så ofta sitter vi med ett stort leende på vägen hem och minns våra fina stunder ihop.
 
Detta par var så kära och lyckliga inte ens kölden kunde få dem att tappa sina stora leenden,
för kallt var det!
Vi fotograferade dem i Hassela i Nordanstig så vackert, väl värt ett besök om ni inte redan varit där.
Som vanligt fotade jag svart/vit och Thomas i färg hans bilder är otroliga men idag får ni nöja er med mina ;)
 
 
Vi fotograferade i 1h och paret fick en mängd foton att välja på,
vi tar samma pris för fotografering oavsett om vi fotograferar brudpar eller porträtt.
1h fotografering inkl. 2 A4, 3 A5 & 4 st A6 kopior kostar 1500:-
Väl värt att lägga pengar på bröllopsfoton tycker jag, det är ett minne för livet!
(självklart finns det möjlighet att välja till fler kopior, tackkort, fotobok..)
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon kommer det fler härliga bröllops foton på detta vackra par som vi önskar all lycka och välgång i livet <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Fina Robin och Stina. Vackra bilder

Svar: Tack <3
Nostalgifotografen

2016-01-22 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: