vinterbröllop del 2

I går fick ni se några svart/vita foton från ett magiskt vinterbröllop i Hassela för en vecka sedan,
idag kommer jag dela med mig av min make Thomas foton i färg.
 
 
Det var en iskall men så vacker dag vid sjön uppe i Hassela.
 
 
 
 
 
 
Fantastiskt vacker klänning, en dröm för en vintage nörd som mig!
 
 
 
 
 
 
 
Planerar du ditt bröllop eller är du nyförlovad?
Kanske vill du ta några riktigt vackra foton på dig och din älskade bara ändå?
Hör av er så bokar vi en tid,
vet ni intye om någon vacker plats så har vi många förslag.
Pris för 1 h fotografering inkl. 2 A4, 3 A5 och 4 A6 kopior: 1500:-
Finns kläder att låna bäde dam och herr, extra kostnad tillkommer för ev. styling och makeup.
 
Nu ska jag plocka ihop några läckra vintage tips för imorgon startar jag ett nytt inslag i bloggen!
SHOPPA VINTAGE
Jag tipsar om hur du hittar dina pärlor ute i secondhand/loppis/vintage världen och visar förslag på hur du kan sätta ihop din alldeles egna stil.
Flera av de plagg jag visar kommer även att vara till salu, så håll utkik och hör av dig om du är ute efter någon speciellt så hjälper jag dig gärna!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina bilder! :)

Svar: Tack ☺
Nostalgifotografen

2016-01-23 @ 17:55:57
URL: http://duvetjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: