ARG!!

Tar en paus i semestern eller mina försök till semester för att skriva ett mycket aggresivt inlägg tillägnat alla äckel därute men framför allt till 3st sk män som uppenbarligen har svåra problem med att FATTA!
 
Sociala medier är ett fantastiskt sätt att nå ut med sin konst, musik, hitta potentiella kunder, personer som delar dina intressen, hålla kontakt med släkt och vänner etc..
MEN tyvärr finns det en baksida..
Låt mig idag berätta om de äckel som i allt du skriver, delar eller visar upp läser in en sexuell invit,
som instinktivt känner ett behov att dela foton på sin penis så fort de gillar något du gör.
VA? Vad lägger du  ut för bilder? tänker du då,
naket? bröst? skriver du om sex? flörtar du?
NEJ det gör jag inte,
 
Jag har 2 instagram konton thestrangepeople och nostalgifotografen,
det ena är mitt bands konto där vi delar videos och foton när vi repar, vi är påklädda och kontot är rätt tråkigt faktiskt.
 
Mitt andra konto beskriver min vardag som nostalgifotograf, arbete, tips, lite familj och vänner,
det är här som ÄCKEL asen figurerar som mest.
Har blockat, anmält och anmält och blockat men tyvärr kommer en del igen med nya konton..
 
2 av de återkommande har äntligen lämnat mig ifred men nr 3??!!
Han anser att vi är som gjorda för varandra,
att jag lägger upp foton på mig själv för att egga honom.
"Om jag inte vill träffa honom varför flörtar jag så då?"
 
Här vill jag dela med mig av de flörtiga foton jag delat,
har tagit screenshots av mitt insta konto:
 
 
 
Nu ser ni i och för sig inte texten skulle ju kunna vara så att jag under varje foto skriver saker som
"jag vill ha dig" "Fotografera din lilla penis och skicka den till mig"
men icke, mest saker som härlig dag, ny klänning osv..
 
Anledningen till att jag exploderat i ilska idag är att dunder ÄCKLET inte bara trappat upp sina creep meddelanden med diverse creepy inslag HAN HAR OCKSÅ SÖKT UPP MIN 11 ÅRIGA DOTTER :/
Han har alltså gått igenom alla mina foton hittat ett där jag taggat min fina tjej och sedan försökt bli vän med henne.
Min dotter har ett låst konto för de allra närmaste, tack och lov är följare inget hon samlar på så hon blockade äcklet på direkten.
 
Jag är väldigt öppen med familjen om dessa ÄCKEL så hon visste mycket väl vem detta var och berättade genast för mig.
Den här killen är ingen pedofil utan ville genom henne komma nära mig MEN det finns fler äckel och de tvekar inte en sekund att ta kontakt med DITT barn.
När jag skummar igenom mina barns vänner på insta så ser man flera som har 8-900 följare,
Känner ett barn på 11-12 år så många?
Och om de inte känner sina följare, vet de vilka de är? Hur gamla de är? Varför de vill följa en 11 åring?
Jag menar hur spännande liv har de att visa upp?
Skola idag, tråkigt, handbolls träning...
 
Jag skäms inte ett dugg över de faktum att jag håller koll på mina barn på sociala medier,
naturligtvis kollar jag inte deras privata meddelanden men jag håller koll på vilka de följer och vilka som får följa dem. Vi pratar mycket om HUR man ska bete sig på sociala medier ( och i övrigt) samt hur man ska göra om någon skriver något till dig som du inte förstår eller blir rädd av.
 
Visst måste barnen få ha sina appar det är så här de umgås nu för tiden ;)
MEN det skadar inte att vara närvarande även i cyberrymden!
 
Jag vet att detta vidriga äckel använder foton på mig som "runkfoton" det har jag tyvärr sett bevis på,
låt för guds skull inte era barn få bli någon annans..
HÅLL koll!
Äckel har inga samveten eller vett för fem öre!
 
Nu blev det väldigt mycket känslor här men jag vet att DU läser så du kan gott få veta exakt vad jag tycker om dig! Skicka inga fler patetiska videos, löjliga foton och kommer du i närheten av mina barn igen så...
 
Känns lite bättre nu när jag fått skriva av mig,
sorry om jag förstört någons fina dag med massa ilska..
(Och ja det är anmält!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: