Retro hus!!

Det är alltid super kul att fotografera hus med Svensk fastighetsförmedlings underbara mäklare Emeli Gradin extra kul är det dock när det är ett hus med retro känsla!
 
Som detta underbara ställe i Högen, Bergsjö.
Detta kommer att ligga ute till salu inom kort och bodde jag inte i mitt drömhus hade jag kastat mig över detta!
 
 
En underbar villa med enorm trädgård, överallt små uthus som dolde bla snickarbod, bastu och dass!
 
 
Inne var det en underbar blanding massor med retro prylar som verkligen fick en retronörd som mig att dregla,
bjuder på några av alla underbara detaljer idag och OM du söker ett vackert hus så kontakta Emeli!
 
 
Nu ska jag jobba så fingrarna blöder för semestern startar om bara 2 dagar!!
Nu jobbar jag förstås ändå meeen någon liten stund för familjen vill jag hinna ta :)
 
Hoppas solen skiner på er med <3
 
 


Kommentarer
Postat av: Tesse

Härligt hus och fina foton. Det börda säljas snabbt detta hus 😀

2016-06-15 @ 12:44:28
Postat av: Tesse

Härligt hus och fina foton. Det börda säljas snabbt detta hus 😀

2016-06-15 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: