Sommar och syskonkärlek!

Jag är så ledsen att tiden inte räcker till för blogg och hemsida nu men jag fösöker stjäla någon minut som nu och uppdatera lite :)
 
Idag bjuder jag på några härliga syskon som vi fått äran att följa,
denna gång fotades det i deras egna trädgård för vi åker som sagt gärna hem till våra kunder eller til någon annan vacker plats som önskas.
 
 
Det här blev min favorit bild från dagen, så mycket kärlek och glädje!
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta med min dag som innehåller familjefoton, generationsbilder, barnporträtt och någon pinuppa :)


Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till S och C

Så fint : ) Använder du blixt också?

Svar: Tack :) Ja det gör vi!
Nostalgifotografen

2016-06-07 @ 23:04:44
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: