80 tal till salu!

Som jag skrivit tidigare så måste jag rensa i vintage garderoben, har så mycket där just nu som aldrig används och även om det smärtar mig enormt att skiljas från mina pärlor är det bättre att det kommer till nytta hos någon som har användning för det!
Dessutom får jag då plats för att vintage shoppa en massa nytt :)
 
 
Dagens outfit är till salu och kommer vara med på stor loppisen den 19/3 i Gnarp om den inte sålts tidigare!
Varför den är till salu syns nästan..
Den gör sig inte bra på bild helt enkelt, och jag vill inte ha en massa plagg i garderoben som är ursnygg på galge men inte på bild,vill ha nöjda och glada kunder!
 
 
Härliga Elena Gradin som är dagens modell har här på sig:
 Kroppsstrumpa i neon grönt den är i strl M och i fint skick säljer denna för 200:-
Biker jacka i neon gult strl 34/36 mycket fint skick säljs för 200:-
Klänning i turkost strl 36/38 säljs för 30:-
 
 
Skorna är i strl 39 är ej till salu liksom de tidstypiska armbanden i plast!
 
 
Resten av min kväll ska jag spendera med min stackars make som skadat fingret så illa att han blivit sjukskriven hela veckan, trist för honom men trevligt för mig ;)
Filmmys väntar!!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: