Top 5 just nu!

Gah!! Just nu jobbar jag nonstop och tiden räcker inte till,
har fått massor med spännande frågor som jag SKA svara på inom kort bla frågor om underkläder så där har ni något att se fram emot ;)
 
Idag var tanken att vi skulle vara lediga men ett brudpar vi ska fota i sommar var här just denna helg sååå naturligtvis fick de komma och berätta om hur just de vill att deras dag skall förevigas!
Kommer bli magiskt och super kul med Stockholmare som väljer vackra Nordanstig som plats för sitt bröllop :)
 
När jag ändå hamnade vid datorn så ska jag svara på Isabelles fråga,
VAD ÄR TOP 5 FÖR DIG JUST NU?
 
Super svårt att välja men förutom mina barn som alltid toppar min lista har jag följande punkter som glädjer mig just idag!
 
5:e plats
 
 
Min nya korsett!!
Den kan tyckas vara något stark i färgen och kanske lite vågad meeen den är inköpt till ett mycket speciellt tillfälle och då blir den perfekt!
Det som glädjer mig enormt är att den går på!
Jag jobbar ganska hårt på att komma i form och mitt första delmål var att lyckas få på mig denna korsett som är 2 strl mindre än jag normalt har.
 
4:e plats
 
 
MUSIK!
Det är ju så roligt att få spela och sjunga med duktiga och härliga människor och det får jag!
Just nu övas det inför Badrocken då "The Strange People" uppträder vår låtlista består av gamla godingar 70/80tals rock och det är sååå kul!
 
3:e plats
 
 
VINTAGE I NORDANSTIG!
 
Arbetet med vår utställning/kalender är fantastiskt roligt, all styling, alla miljöer och de underbara modellerna gör mina dagar till ett enda stort lyckorus!
Här ser ni 1900tal fotat på vackra Gropgården i Harmånger,
unga fröken lyssnar till mors förmaningar innan hon går på promenad med pojken från granngården ;)
 
2:a plats
 
 
SOL!!!
 
Hur skönt är det inte med riktig sommar värme?
Det är en fröjd att fotografera när fingrarna inte fryser till is och blå himmel är så mycket trevligare än grå ;)
 
1: a plats!
 
 
KÄRLEK!
 
Det är en fantastisk känsla att ha känt en människa i nästan 20 år och fortfarande plötsligt bli nykär!
När min älskade make lägger armarna runt en och viskar att han älskar mig... då är det svårt att vara stressad eller sur. Vi är inte rika på pengar men kärlek och glädje det har vi verkligen,
du är mitt allt,
den som stöttar, tröstar, pushar och får mig att må bra!
Ingen får mig skratta som du och det är inte alltid åt dig ibland är det faktiskt med dig ;)
Älskar våra spelkvällar, våra natt promenader, våra utflykter och spontana äventyr.
Ser fram emot en lååång varm skön sommar med dig och hoppas innerligt att du vågar dra på dig de enormt snygga 70tals badbrallorna jag letat fram åt dig :)
 
 
Nu ska jag stänga ner datorn för det är dags att förbereda morgondagens 20tals picknick i Årskogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: